TV journalist Sergei Dorofeeva fired from ONT

Society
Former talk show host "Select" and "Select +" Sergei Dorofeeva fired from ONT.

The press service of the channel reported that Dorofeyev "resigned by mutual agreement." However, the broadcaster said that "it's not quite right." "I was asked to write a statement. Why, the specific causes me has not been named — said in an interview with BelaPAN Dorofeyev. — How I think, channel management was not satisfied with my professional and personal qualities. "

According to the journalist, after the close of the "Select" "the current difficult situation." "Work on the canal with every day I was psychologically harder and harder, "- said the TV presenter.

"In my future plans — to work and to remain true to himself — said Dorofeyev. — In the profession I am definitely staying. Regarding future perspektyv: where to work, what work to perform, too early to say."

Recall after 19 December 2010 have closed the program "Choice" and "Select +". After meeting with the TV channel January 20 for Dorofeeva was retained as Director of the Directorate of morning broadcast ONT. During the broadcast talk show "The Choice" on December 19, dedicated to the results of the presidential campaign in Belarus, Chairman of the Central Election Commission Lidia Yermoshina left the studio, saying that she has no time liberal, while the CEC disabled people. Dorofeyev officials also asked the audience to explain why you can not go out in the evening to the area or why not allow the opposition on duty at night at the ballot along with the police.

December 20 during a press conference, Alexander Lukashenko mentioned the talk show "The Choice", which was published the day before, calling Dorofeeva "young journalist who had to be put in place."

Like this post? Please share to your friends: